Garantie

Tevredenheidsgarantie

Mocht u om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn met de door accuPLUS geleverde producten,
dan kunt u het binnen veertien dagen na ontvangst retour sturen.

U kan alleen daadwerkelijk gebruik maken van deze tevredenheidsgarantie indien de.producten compleet,
onbeschadigd, ongebruikt zijn en in de originele verpakking worden geretourneerd.

De tevredenheidsgarantie is niet van toepassing op verzegelde producten zoals oa. accu’s of andere producten met sealing of Warranty Void sticker waarvan.de sealing.verwijderd of beschadigd is.
Deze worden niet door ons retourgenomen.
Tevens vallen speciaal voor u bestelde artikelen ook buiten de tevredenheidsgarantie.

Indien u gebruikt maakt van bovenstaande tevredenheidsgarantie en deze is ook door accuPLUS gegrond bevonden,
dan draagt accuPLUS zorg voor terugbetaling binnen 14 dagen van het door u betaalde aankoopbedrag
minus de door accuPLUS gemaakte betaal-/verzendkosten.
Om gebruik te kunnen maken van de tevredenheidsgarantie dient u eerst contact op te nemen met onze klantenservice waarbij de hieronder vermelde voorwaarden voor retourzendingen gelden.

Garantiebewijs

Bij uw bestelling ontvangt u altijd een factuur van accuPLUS.
Deze factuur is tevens uw garantiebewijs.
Bewaar hem dus goed, het garantiebewijs is noodzakelijk om gebruik te kunnen maken van onze klantenservice,
en (tevredenheids)garantie.

Garantie

Al onze produkten worden geleverd met fabrieksgarantie.
Mocht u problemen ondervinden met uw produkt, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice.
Onze experts zitten daar klaar om uw vragen te beantwoorden en u te helpen met eventuele problemen.
Mocht er een probleem zijn dat niet door onze klantenservice kan worden opgelost, dan zorgen wij dat producten door de fabrikant onder garantie gerepareerd dan wel vervangen worden.
De produkten in ons assortiment zijn met veel zorg geselecteerd en uitvoerig getest op kwaliteit en betrouwbaarheid.
Daardoor kunnen wij u ook absolute tevredenheid garanderen.

Retourzendingen

Het retourneren van artikelen en/of product reclamaties dient altijd eerst aangekondigd te worden door een e-mail te sturen naar [email protected]
Producten kunnen dan na overleg tezamen met de aankoopfactuur en een korte beschrijving van uw klacht worden teruggestuurd.

De kosten die u maakt voor de retourzending zijn voor eigen rekening waarbij de zending voldoende dient te zijn gefrankeerd.
Ongefrankeerde of te weinig gefrankeerde retourzendingen worden standaard door ons geweigerd.
Het risico van verzending en het bewijs daarvan berusten bij u als verzender..

Indien u nog vragen heeft dan kunt u een e-mail sturen naar: [email protected]